29.6.11

Melbourne kuvina

Hain googlen kuvahaun kautta kuvia Mlebournesta ja ai että kun alkoi ottaa mahanpohjasta! En vieläkään pysty käsittämään että olisin muka oikeasti muuttamassa noihin maisemiin. Olen matkustellut aika paljonkin, mutta matkustellessa paikat aina vaihtuvat eikä missään loppujen lopuksi olla kovin kauaa, eikä arkea ehdi kokemaan. Kaksi vuotta on kuitenkin sellainen aika, että siinä pitäisi jo ihan kotiutua, senkin vuoksi että osaa viihtyä. Voi apua!!! :D








kotoista













6 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten upeita! Mun tekis heti mieli varata lennot :)
    Ja oon varma, että kun vähän aikaa oot noissa maisemissa kuljeskellut, alat viihtyä ja kotiutua! Tärkeintä kuitenkin, että ootte siellä yhdessä <3
    - Noora

    VastaaPoista
  2. Siitä vain varamaan: www.vertaa.fi/lentoliput ;) <3 Mua myös pelottaa, että ne kaksi vuotta menee aivan liian nopeasti.

    VastaaPoista
  3. Wautsi! Vähän siistiä! :) Tekis iteki mieli muuttaa ulkomaille, ainaki hetkeks! :)

    VastaaPoista
  4. Ehkä se sullekin vielä joku päivä tapahtuu. :)

    VastaaPoista
  5. Aivan upean näköistä tuolla! <3

    VastaaPoista
  6. Niin on! <3 Apua, en vieläkään meinaa uskoa tätä muuttoa! :D

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)